Lanzarote

Hej alla!
Nu ar jag har, pa denna kara o! Varmt ar det vill jag lova, inte som sverige dar man fryser sa fort man sticker ut nasan utanfor dorren. Men skont! I like it! Haft min forsta utflykt idag, helt sjukt improviserat men det ar ju da man ar den basta superguiden. Har varit med Miguel och Indira o fixat uniform, tradlost internet med mera idag. Hoppas pa att internet kommer funka sa snart som mojligt da jag just nu maste sitta pa internet cafe, inte riktigt min grej. Plus att det aven sitter typ 20 spanjorer och skriker OLE OLE OLE, med andra ord ja det ar fotbolls match! Nej, nu ska jag forbereda mig for morgondagens utflykt till sodra delen av on, idag har jag varit pa norra delen. Shit.. vilket tempo det gar i. Ska aven forsoka fa tag pa emma nu nar jag ar klart har. Sa fort jag fixat ett spansk nummer skriver jag det har sa ni kan skicka nagon halsning eller ringa :)

Hoppas allt ar bra med er annars darhemma och att ni inte forfryser :)

PUSS

Permalink Allmänt Vill du skriva något? Tryck här!(3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lee

Hej Daniella

hur e de =)=)

kul att du börjat skriva nu...

du har smittat oss alla på jobbet med din blogg :P

jag, linda och denisse har åxå skaffat varsin hahahah



vi hörs

kram

Postat av: Daniela

HEJ TARA! vad kul att hora fran dej, hoppas allt ar bra! ja snarthar jag internet hemma en el apartamento ocksa sa da hoppas jag pa att kunna skriva lite oftare har. vad kul att ni har bloggar!! HAHA vad ar det for address till bloggarna? ta hand om dig gumman, halsa de andra! kram

Postat av: Lee

Heeeeejjj

Alla hälsar tillbaka...:D

lindas blogg är lindawho.blogg.se

och denisse är boooh.blogg.se

:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback