Bye bye lanzarote

Japp, ni laser ratt. Jag ska hem. Tanker inte va har en sekund langre an nodvandigt.
Vantrivs sa sjukt mycket.. ensamt, inga kollegor, samma skitjobb varje dag vilket verkligen inte ar min grej. Ska jag ha det sahar i ett halvar? Dont think so.
Ja, det ar varmt, ca 25 grader och sol varje dag, jag har mina kara palmer har vid min sida.. men vad mer har jag? Jag har inte min familj, inga vanner och ingen gladje.
Nu har jag sagt upp mig sa blir formodligen tvungen att jobba manaden ut. For sen kommer jag hem till Sverige och julen och ja.. svinkallt och sno formodligen men jag far leva med det.

jobberbjudande nagon?

Livet tar snabbt vandning. Men jag sager som Rikard; Sverige ar fan varldens basta land!

Adios lanza, formodligen foralltid, och hej igen mitt alskade sverige. Dags att rota sig dar!!!

Permalink Allmänt Vill du skriva något? Tryck här!(3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lee

va är de du säger??

shit fick rysningar när jag läste ditt inlägg..

vart ska du bo?? ska du flytta tillbaka till din lägenhet??

men guud!

ska du komma tillbaka till exchange??



=)=)=)=)=)=)

Postat av: Daniela

hej gumman!

japp jag trivs inte helt enkelt.. det ar bara sa, och jag vet att om jag stannar har kommer jag ma skit.. sa hem bar det :) tror inte jag ska komma tillbaka, visst hittar jag inget annat sa kanske jag skickar ett mail till linda :) men vi far se! hoppas allt ar bra med er, lagenheten har jag 2 manarders uppsagningstid pa sa far se hur jag gor med det! kommer forbi o halsar pa nar jag ar hemma igen! KRAMAR

Postat av: Lee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback